2008 m. lapkričio 20 d., ketvirtadienis

Šiandiena.

Ši diena kaip ir visos kitos nelabai kuo ir skiriasi. Na gal tik tiek, kad buvo pirmoji kruša kuria mačiau šiais metais. :) Pamiegojau na maniau atsigausiu, bet nuotaika kažko visai dingusi visas pastarasias dienas. Mažai šneku. Nenoriu klausytis kitų, lieku apatiška viskam. Nesuprantu iš kur tai iš manęs. Man tai labai nepatinka ir nenoriu tokia būti :s Aš ne tokia, Aš noriu būti savimi. Noriu pasisemti iš kažko gyvybės, egzistencijos, įpūsti sau norą gėriui.. Ak, kad tik galėčiau viska padaryti iš naujo... Gal nauja diena viso to duos. Tikiuosi. Aš tiesiog labai labai tikiuosi.

*Nenoriu būti popierinė...

*Nenoriu nusigrežti nuo draugų..

*Nenoriu prarasti ką taip sunkiai uždirbau. [Jausmų]

Tikiuos naktis suteiks gilios prasmės. Kuria galėsiu įklijuoti savo sieloje. Ir kaip ankščiau būti savimi. Su kuria galėčiau užklijuoti atsinaujinusias širdies gelmės žaisdas.Nieko nėra amžina ir viskas su laiku užgija.

Aš tuo tikiu. O tu?

----*----

Galbūt nenuėjau ten kur norėjau, bet sustojau kur reikėjo.

1 komentarai (-ų):

Juste_08 rašė...

aš irgi tuo tikiu:)