2008 m. lapkričio 18 d., antradienis

Sweet Love


"...Aš miegočiau tavo glėbyje
Ir sapnuočiau mudu danguje,
Bet keliauju aš kažkur toli.
Kur dingai, miela, šiam ilgam kely?..."


Ir net kelias akimirkas be tavęs man kančia. Aš visada norėčiau būti tik šalia kartu su tavimi. Nes juk tik su tavimi galiu turėti vasara žiemą. Tik tu vienas man gali nusakyti visus žvaigždynus. Tik su tavimi man gera ir galiu šnekėti apie viska. Tik gaila, kad dažnai man tenka tavęs ilgėtis. Sakyk ką nori, bet man neužtenka tavęs žinutėmis man tavęs reikia gyviau. Tik su tavimi esu virtuali tavo žmona. Tiks su tavimi laukia puiki ateitis. Ir deja vienintelis supranti mano juokus xD. Visada prajuokini ar kažką protingo pasakai. ir man visai nusispauti ka kiti mano apie tai. Man tu vienas mylimas ir unikalus. Tikiuosi dar tokių nuostabių akimirkų bus ne viena ir ne dvi. Ir už tai,kad sugebu tau per dieną išsiusti ~400sms vien tam, kad tave myliu.Ir tegul pavydi kiti, kad tokia kaip aš turi. (dance) Ačiū mažyli, kad toks esi :)

2 komentarai (-ų):

Juste_08 rašė...

Agnyt,esi profesionali meilės tekstų autorė:)šaunuolė:-)

Rose rašė...

O taip kaip gi kitaip? :P