2008 m. gruodžio 8 d., pirmadienis

Top 10

Šiandien aš ėmiau ir sudariau savo mylimiausių aktorių, žvaigždžių,daininkų,dailinkų,mokslinkų, gydytojų,sportininkų ir taip man svarbių vyrų sarašą kurie man labai patinka ir kuriuos labai gerbiu :)


  1. Justinas- Už tai, kad jis pats nuostabiausias žmogus pasaulyje, Kuris užima labai svarbia vietą mano gyvenime. Su juo jaučiuosi mylima.
  2. Saulius Mykolaitis- už begalo nuoširdžia muzika, kurio dainuose pilna esmės ir gero jausmo. Ir beabėjo jo atminimui. Mėgstamiausia mano daina: Matrica  
  3. Gediminas Storpirštis- už jo nuostabią aktorystę ir dainuojamosios poezijos vakarą sobore. Už tai, kad moka sužavėti žmones savo aurą bei nuoširdumu. Mėgstamiausia mano daina: Laiškai.
  4. Viliamas Šekšpyras- už jo dramas ir sonetus kuriuos begalo mėgstu skaityti. Jo kūryba labai įkvepia.
  5. Šarūnas Bernotas- nuostabus ortopedas kuris yra padėjas ne tik man, bet ir kitiem vaikam sugražinęs viltį normaliai gyventi. Už jo gerumą ir išsimokslinimą
  6. Arvydas Sabonis-Už tai kaip jis populiarino krepšinį ir lietuvą. Už tai, kad suteikė mums šitiek daug.
  7. Albertas Einšteinas- už tai, kad sukūrė E=mc². Pats geriausias man ir šauniausias vokiečių fizikas.
  8. Aštonas Kutčeris-už tai koks jis sexy ;D Ir užtai kokie visi idomūs filmai kur jis vaidina (mm)
  9. Žmogum kuris sukūrė guminukus. Ačiū tau už tai, guminukai mano gyvenimo dalis ;D
  10. Mano tėtis- ačiū, kad dabar esu čia. Vis dėl to juk tu esi mano tėtis :)





    Mano sarašas tikrai dar ilgesnis. Laukite tesinio ;P


0 komentarai (-ų):