2009 m. sausio 5 d., pirmadienis

Kažkas iš senų prisiminimų :)

Viešas (2007-02-02 21:15:29)




Aš jaučiu kai seki iš paskos
Stebi kaip aš einu, kaip judu
Užsirašai ką sakau ir klausai toliau
Klausi kitų kur einu ir ką darau...

Jaučiu tavo akių geismą įsmeikta į mane
Net tada kai esi nuo manęs per metra
Mane sutrikdo tavo keistas elgesys
Kai praeini,tu tyčia palieti virpančia ranka manąją

Kai noriu prieit ir pažvelkt į tavas akis
Tu pradinksti kaip snaigė pūgoje
Ir verti mane nerimaut
Ar tiesa sako tie kvailiai,kad mane myli?

Aš kvaila nesuprantu,ka reiškia tie veiksmai
Tavo stebėjimai ir prisilietimai nekalti
Tavo jautrumas ir naturalus raudonavimas
Jei tai tiesa, tu tik prieik paimk uz rankos

Nebijok!!! Tik pasakyk -tu man viskas
Pridek savo ranka ant mano lūpų
Pažvelk į akis nenustebk
Gal ir aš tau tą pati jaučiu

Agne N.

0 komentarai (-ų):